28 Eylül 2014 Pazar

Bu ülkede ekonomistlerin hatası 18 yy ve 19 yy.daki meydana atılmış iktisat ekollerini tekrar ve taklit etmek.. Moneteristler,Keynesyenler,Klasikler vb..O da yetmezmiş gibi bunu sınavda öğrencinin zekiliğini ölçmek için kullanmaları çok vahim.Durmadan derslerde geçmişi tekrar ediyoruz ve bununla beraber geçmişin tekrarıyla geleceği birleştirmeye çalışıyoruz bir Çin bir Japonya bu yüzden olamıyoruz.Bugün sınava girdim ve sadece finalde çıkan soruları ezberledim çok yüksek bir puan almışım oysa ne dediğini bilmiyorum,ne soruyor onuda anlamıyorum belki de başkasının deneyimlediği bir ekolü benim zekam sizin şu ucuz eğitim sistemi yüzünden şu an kavrayamıyor..Çünkü düz mantık anlatım.. Ne yapmışlar sadece anlatım..Neden yapmışlar ,niçin böyle ekoller çıkmış,siz olsanız yani bir ekonomist olarak fikirleriniz nedir sizce mutlak doğruya hakim olana nasıl yaklaşabiliriz bu ekoller yaklaşmışmıdır,sorusuna cevap verecek kapasite de değilim ve biliyorum ki bunu okuyan siz de aynı görüşe fikre sahipsiniz evet sayın sayğıdeğer sözde ülkemizi ve bizi düşünen çok bilmiş hocalarım YENİ NESİL SİZİN ESERİNİZ OLACAKTIR..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder