28 Eylül 2014 Pazar

Bayrak; insanın asıl egosudur. Bir anlam ifade ettiği filan da yoktur. Çok fazla şeyle özdeşleşiyorsun. ‘Şu benim, bu benim. Benim ülkem, benim milletim, benim ulusal bayrağım… Bu özdeşleşme bilinçsizcedir ve bilinçsizce yapılan her şey bir suçtur. Ulusal bayraklar yaşamdan çok ölümün sembolüdür. Senin bir ulusun yok. Kimse hiçbir ülkeye ait değil. Tüm dünya bizim, dünya bölünmemiştir. Bu bölünmeler yalnızca siyasi haritalardadır. Bayrak nedir ki? Bir kuş bile bazen üzerine pisleyebiliyor. Çok fazla bayrak, çok fazla düşmanlık ve ego…İşte eğitim sistemi bu kalıba göre şekillendirilmelidir ve o zaman öğretmenler görevini yerine getirecektir..İşte öğretmenler bu görüşün tam zıddını zihinsel tahtaları boş olan masum çiçeklerin beynine kazıdığı için ölümlerin en büyük sorumlusudur.Tüm sınırlar yıkılmalı ve tüm bayraklar yakılmalıdır en göklere şanlı insanlık bayrağı çekilmelidir yine ilk başta ırksal milliyetçilğin yerine insanlığın milliyetçiliği öğretilmelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder